3 articole de marketing

3 articole de marketing

Scurt intro: de ceva vreme incerc sa scriu mai des despre marketing. Din experientele mele sau ce imi atrage atentia. Ma ajuta si sper sa ajute. Azi am ales 3 articole care mi s-au parut super interesante pentru zona de e-commerce si retail in offline.

1. Acum ceva vreme am avut o discutie despre cum marile branduri incep sa isi concentreze atentia catre online. Daca de la zara.RO deja poti cumpara din online (nu stiu cat de dezvoltati sunt, care e procesul de cumparare), la H&M inca nu. Dar se pare ca lucrurile se vor schimba in scurt timp. Acum ceva vreme,  m-am amuzat de campaniile H si M care iti ofereau un voucher pe site-ul lor si iti cereau sa il printezi si sa te duci cu el in magazine ca sa ai discount-ul. Sa nu radeti, dar eram cu telefonul in fata casierului si i-am aratat discount-ul si nu mi l-a acordat pentru simplul fapt ca nu era printat.
Dar daca trec la online in Ro si in inca alte cateva tari probabil ca s-a masurat interesul. Altfel, sanatate si noroc, oare unde isi mai deschid noul magazin?! Deci chestia asta cu e-commerce push pe care H&M zice ca o face mi se pare cat se poate de interesanta.

Articolul aici.

2. Se ia un magazin offline, retail, imbracaminte si accesorii, pe nume Minkoff, se face un parteneriat cu Ebay si toata atentia este pe dorintele consumatorului. Rezultatul: o oglinda interactiva in magazin. Cum functioneaza? Intri in magazin, te intampina un ecran mare de unde iti poti alege produsele. Un angajat ti le aduce la cabina de proba. In cabina de proba ai ecrane unde poti cere alte marimi, alte produse etc. Daca ai instalata aplicatia magazinului poti plati direct din cabina de proba, iar daca nu cumperi poti sa iti pastrezi in app produsele pe care le-ai probat.

Articolul aici.

3. Am fost fascinată de fab.com mult, mult timp. intram să văd ce crazyness mai aducea în zona de ecommerce. până într-o zi, când fab.com numai Fab nu mai era. De la un shop online cu cele mai cool obiecte s-a schimbat la shop de mobilă.  O poveste despre cum ajungi sus-sus și cazi bine de tot.

Cine lucrează în marketing sigur va zâmbi citind articolul ăsta.

Si una buna bucata imagine de pe Marketoonist:

data