responsabilitate sociala – Sondaj responsabilitatesociala.ro
De la Marius am primit invitatia de a raspunde la trei intrebari din campania “Bilant 2007: Bloggerii despre Responsabilitatea Sociala a companiilor din Romania“.
Iata intrebarile si raspunsurile:
1.Care au fost, din punctul tau de vedere, cele mai responsabile trei companii in 2007, si de ce?
Singura campanie care imi vine acum in minte este cea initiata de COSMOTE – 3 milioane de smsuri gratuite persoanelor cu deficiente de auz. Probabil ca au avut de castigat prin puternica vizibilitate in media. Si cred ca tot COSMOTE mai are de castigat prin faptul sa sustine programul mentorship.ro, program la care am fost inscrisa si pe care il admir in continuare.
2.Ce te-a nemultumit referitor la cum au inteles companiile din Romania sa demonstreze ca sunt responsabile social, in 2007?
Nu e nemultumire fata de companii. Poate ca este o nemultumire fata de oamenii din PR care au mult mai multe posibilitati de a face cunoscute activitatile de CSR. Sa nu dea vina pe presa ca nu sunt luati in seama, poate ca nu stiu ei sa se faca remarcati. Poate de asta si Cosmote a fost, pentru mine, o companie responsabila.
3.Ce te astepti de la companiile care activeaza in Romania, din punctul de vedere al responsabilitatii sociale, in 2008?”
Ma astept ca oamenii din companii sa inceapa sa inteleaga responsabilitatea sociala. Sa inteleaga ca CSR-ul nu tine numai de top managerii din companii. Si poate ca ar trebui sa inteleaga ca CSR-ul nu este numai ceva la moda, un fel de “must do” al momentului.